Dilaraalkir ben kan vermedim direk idrar testi yaptım net şekilde çift çizgi çıktı hiç beklemedim anında net çizgi
Adetten öncesinde ve sonrasında da birlikte olduk eşimle Temmuz ayında bir kaç kez birlikte olduk
En sonda Ağustos’ta olduk 3 Ağustos da sonra farkettim ki ayın 15 i gelmiş ben adet olmadım
Hemen idrar testi yaptım net çıktı pozitif ayın 17 si dr a gittim keseyi gördü sat a göre 5+5 dedi
Benimde kafama takılıyor hep Ağustos 3 de mi yoksa Temmuz içinde mi gebe kaldım