Yezdan şöyle yapıyorlar , mesela benim oğlum 36+2 idi ama 38 haftalıj gözüküyordu ve açılmam vardı o yüzden doğumu erken yaptım , bebeğin gelişimi annenin artık dayanamaz hale gelmesi açılma olması vs gibi etkenler göz önüne alınarak dogumu ne zaman yapacagına karar veriyor doktor ama genellikle SAT tarihi baz alınıyor yani ultrasonda mesela oğlum 51 cm 3500 gözüküyordu ama 49 cm 3150 doğdu 36+2 de yani benim suyum çok fazlaydı artık karnımda yer kalmamıştı kanıyordu karnım birde sancılar açıklık derken erken dogum oldu ama sıkıntısız kucagımıza aldık