Ne çok kişi bu sıkıntıyı yaşıyormuş yahu 🤔 ben hamile kalmadan önce de çok çekiyordum hamile kaldım yine çekiyorum 😑 hatta 1 hafta önce alttan muaneye yapıp güzelce içeriyi yıkadı doktorum 5 günlük fitil verdi ne güzel yikadiktan sonra 3 gün iyiydim 4. gün tekrar başladı. Velhasılkelam tedavi görürken bile tekrarlıyor şaştım kaldım 😣 haaa bir de bebişs etkisi de kasıklarda agrıya sebeb olduğu için erken doğum riski oluşturabiliyormuş ( Allah korusun )