Kızlar 1 aydır mantar İLE uğraşıyorum. 3 kutu fitil bitirdim, 3-4 lt su, ütülü iç çamaşırı günde 8-9 tane , elma sirkesini sulandırıp taharet alıp durulayıp bide kurutma makinasıyla kurutuyorum😅 vajinal probiyotik fitil de kullandım. Ama geçmiyor geçmiyor geçmiyor . Bir fikri olan var mı ? Bu ne zaman ve nasıl geçicek ? Artık yoruldum. Her yolu deniyorum ama bu gitmiyor . Bir zararı olur mu sizce ? Hamileliği boyunca mantar geçiren daha doğrusu mantarı geçmeyen var mı ? Neler yapmalıyız ???? Helpppp 🚨