Katya1 11+2 oldum hala çok fazla midem bulanıyor bazen öyle şiddetli geliyor ki ilaç icmesem günde 10 15 kere kusuyorum hicbisey kalmıyor yani midemde boş olsa bile kusuyorum ilaç kusturmuyor ama midem çok bulanıyor yinede 5 haftalıktan beri var prilam işe yaramadı başka ilaç yazdı yine aynı serum taktılar yine aynı prilama geri döndüm ama inşallah geçer ikinci gebeliğim bu, ilkinde de 6. Ayimda bile kusuyordum çok kötü geçiyor hep inşallah sizin kısa sürer ve geçer. Doktorlar birşey yapamıyor ilaç da kısıtlı zaten benim bide çok şiddetli baş dönmem vardı o geçti şükür bunuda idare etmeye çalışıyorum. Salatalık çubuk kraker limonata eksi jelibon biraz rahatlatiyor beni. Sizde deneye deneye neyin iyi geldiğini anlarsınız