Katya1 7+3ten merhaba kızlar, o kadar kötüyüm ki başımı kaldıramıyorum yediğim herşeyi çıkarıyorum korkudan su bile içemiyorum. Doktorum biraz idare etmemi söyledi ama edemiyorum artık. Ne önerirsiniz?
Yenibirannee Katya1 ben prilam kullanmıstım ya 9-12 haftalar en yoğun zamanımdı 2 gün hastanede serum aldım su kaybı sebebiyle ins uzun sürmez bu 3. gebelıgım basladı 7. hafta ıtıbarıyle prılam ıcıyorum doktorum aksamları 2 tane almamı onerdı oglende 1 tane içiyorum bıraz uyku yapıyor ama hafıfletıyor bırde tuzlu şeyler yıyın annelık zor 🥹
Katya1 Duygu1717 onu da denedim ama banamısın demedi 🥹 en fazla 10 dk sonra geri çıkıyo herşey. Tuzlu krakerleri bile afedersn ama çıkarıyorum 🥲
Katya1 Yenibirannee annelik gerçekten çok zormuş🥹 perişan oldum yediğim herşeyi çıkarıyorum bebeğede zarar bu zaten geriden geliyordu doğru düzgün beslenemiyorum da bu şekilde. Acilen ilaca takviyesi lazım. İlaçla bulantınız kesilmedi mi tamamen?
Yenibirannee Katya1 hafıfletıyor kısmen 🌸 daha iyi gelıyor ama bana raporlu sekılde zofer vermıstı doktorum en guzelı o aslında hemen kesto ama acıl durum dısında vermıyorlar
Ebruebos Katya1 bende aynı durumdaydım 6. Haftada başladı 11+1 şuan bu hafta biraz rahatladım gibi kusmadım hiç ara ara bulantım oldu yemek yiyebiliyorum. O haftalarda cidden çok yoğun oluyor 3 kg vermiştim hep kusmaktan bişey yiyememekten. Gece yatmadan önce 2 tane prilam sabah kahvaltıdan 1 saat sonra zofer aldım 1 tane o iyi geldi bana. Bi de annemde aynıymış sabah kalktığında kusmaya çalış aç karnına safra kus o seni rahatlatır gün boyu dedi gerçekten öyle oldu bu hafta sabahları safra kustum rahat yemek yiyebildim sonra gün boyu.
Katya1 Ebruebos benim annemee böyleymiş ona çekmişim demekki. Herşey denedim ama yok durmuyor bir haftadır halden düştüm hiçbir işte yapamıyorum eşime ne sahur ne iftar hazırlayamıyorum. İdare ediyor oda görüyor halimi. Sabahlarıda safra kusuyorm uyanır uyanmaz sonra troid ilacımı iciyorum 5 dk snra ilacı bile çıkarıyorum. Yazdım doktoruma inş ilaç önerir ya böyle gitmez yoksa
busebasaran06 Katya1 canım benim kıyamam sana ya, aynıları bende de vardı. prilam çok rahatlsttı beni doktoruna söyle yazsın
Katya1 busebasaran06 inş beni de rahatlatır🥹 hayat kalitem düştü ölü gibi yatıyorum artık bu banyo bu yatak mahvoldum🤦🏼♀️
Katya1 Duygu1717 Gaviscon Mide ilacı değilmiydi 🤔 yeterki bu bulantılarım geçsin başka bişe istemiyorum
Bsra_crk Katya1 19 haftayım ve halla midem bulanıyor ilk zamanlar yatak banyo gittiğim başka biryer yoktu eşimden bile tiksinmiştim inan ki dokunasım öpesim gelmiyordu halsizlik cabası ağzımda sürekli kötü tat halla var çok yorucu şimdi de çarpıntı ve baş ağrısıyla savaşıyorum felaket yorucu inşallah kötü birşeyler yoktur bulantım da halla devam ediyor prilam verdi bana ama ilk zamanlar içtim sonra okadar piskolojim bozuldu ki o ilacın kutusunu görümce bile kusuyordum kan ilacı içmem lazım içemiyorum bulantımdan