Emnnur canım ben cok erken öğrendim gebeliğimi onun stresi ile de erken gittiğim için doktorların da kesede bebek görmeden net konusmadıkları için kafam yok karısmıstı. 5. Haftada keseyi gördük bebek yoktu doktor geç döllenme dedi ama ben emindim olmadığına çünkü yumurtlama takibi ile hamile kalmıstım. Sağlıksız kürtaj vs dedi ben inanmadım. Eve gelip araştırdığımda kese 25 mm olmadan bebek görünmeyeceğini öğrendim. Sonra beklemeye karar verip 8. Haftada gittiğimde bebeğimin elleri ayakları bile vardı 💕