Rusapolat bak kurduğu cümleyi söylüyorum sana (önceki gebeliğim triploidi ile sonlandı). “Kese kücük 4 haftalık gözüküyor şimdi biz triploidi geçmişi olan hastaya fetal dna testi öneriyoruz burada yapılıyor. İleri haftada kaybetmişsin bunu erken haftada farketmek iyi olur senin açından” bende dedim ki biz tüm testlerimizi yaptırdık ve tekrarlanmayacağı söylendi. “Haa süper o zaman haftaya muhakkak gel kalp atısına bakalım folik asiti sakın bırakma”. Bu doktor doçent doktor ve aslında cok iyi bi doktor. Ama bu yaklaşım kafamı cok karıstırdı ve beni korkuttu. Bilmiyorum askım. Bunları anlatmak istememiştim aslında da neden kafam karıstı anlayın istedim