sueda35 bayraklıda özel klınıgı olan Ali Karaege’ ye gittim gecen ay. 2500₺ ödedim. 1 saat kadar inceledi zaten yaşlı bir doktor kendısı. Ben yeterlı buldum, fotograflar verdı tek tek herseyınj gösterdı anlattı. Hatta bebegin konumndan dolayı yüzü gözükmüyordu göstersın dıye ekstra ugrastı ara verdı hareket ettırdı. Memnun kaldım tavsıye ederııım 💖