Gmzle yanlış anlama kuzum ben yerleşme kanaması hiç yaşamadım onun için hiç bilmiyorum ben iki defa yoğun adet gibi kanama yaşadım ve bebeklerimi kaybettim yani onun için diyorum sanada ve yanlış anlama beni çevremdeki arkadaslarıma bile diyorum kanama varsa bı doktara gözükmeniz gerekir sakın beni yanlış anlayıp korkma senin belki öyle değildir duam seninle inşallah değildir ve güzel hayırlı haberler alırsın canım benim ve hiç panik yapma korkma ve ağlama stresde yapma onları yapincada ve kötü dusununcede kanama çogaliyor sakın uzak dur hep pozitif düşün .