Benim normalim de azıcık lekelenme gelir hemen regl olurdum, ama bu ay çok farklı oldu, 2 gün Lekelenme gördüm 2. Gün iki ayrı teset yaptım pozitif çıktı, 3. Gün çok şiddetli bir ağrıyla uyandım regl olmuşum, o gün gidemedim ertesi gün kadın doğum acile gittim hem muayne ettiler hem de kan aldılar ama negatif çıktı sonuçlar, kimyasal gebelik gibi bir durum yaşadım muhtemelen, o yüzden takip et kendini en kesin çözüm ise kan vermek, seni ümitlendirmek ya da moralini de bozmak istemem herşeye hazırlıklı olmak gerekiyormuş bu süreçte bende yaşayarak öğrendim, umarım hiç gelmez ve gebesinizdir🙏