Asafeymeninannesi 2kizannesi- benim tüy konusunda pek sıkıntım yok şükür geç çıkar. Konu evham olsa gerek.. ☺️😏
Gazize Minnoskaan valla ufak ufak sür kuruyo 4 saniyede çek bana çok rahat geldi Bayada gider yani kutusu
Burcum91 Asafeymeninannesi aaa evettt ben sezeryan olcam.tatlim normal.degilll😂 ama baktin normal dogumun yaklasti yaptr zate 1 ayda uzuyor ki.killar