@Ecehan bazı ağdalar hassasiyet yapıyo yakıyo deriyi bide kuaförden de kaynaklanabiliyo. Kendimi bildim bileli tek birine gidiyodum sonra bi ara değiştirdim gittiğim kuaförü ama nasıl pişman oldum elimi dahi süremiyodum tenime su değse ölüyodum acıdan sonra o ağda yapılan her yer şiş gibi oldu baktım bi süre sonra koyulaştı sordum ben naptın diye ağdayı değiştirdim dedi ama yok yani elinden çok sert çekiyodu. Tekrar ilk gittiğime gidiyorum mis gibi sorunsuz acısız 😇