Cansyy ayrıca etrafımda çatı muayenesi olmadan doğuma girip bebeği kanala sıkışıp kalan, bebeğine oksijen gitmeyen ,engelli olan , normal doğum olarak doğurmaya başlayıp sezeryana dönen bir sürü kişi var yıl olmuş 2025 çatı muayenesi yapılmaması bence ihmal.kendinize de bebeğinize de bunu yapmayın derim sedece siz için değil herkes için söylüyorum 🙏🏻seçim sizin tabi 😇