Cansyy 35+ 1 doktorum 5gün sonra gel çatı muayenesi yapalım normal doğum olup olmicağını anlayalım dedi . Çok erken drğil mi ? Gebelik şekerim var ama bebek önden gitmiyor. Kilosu2200 boyu 45cm ??
deletedmom43191 Cansyy eğer bebek baş geliş ise zaten normal doğum olur eğer yaptırmak istemiyorsan yaptırma
cakethesel Cansyy Bana doktorum 38. Haftada yapacağını söyledi.Ve etrafımdaki herkes çatı muayenesinin doğumu tetiklediğinide söyledi.Bence doktorunuza söyleyin en azından 37. Haftada yapsın ya sanki daha erken gibi…
Fatmanur__ Cansyy sorsaydınız çatı muayenesi için daha erken değil mi diye içiniz rahat ederdi en azından @
Edaaltnkynk Ben 36. Haftada oldum korkulacak bir şey değil kendinizi rahat bırakıp nefes egzersizleri yaparsanız hiçbir şey hissetmezsiniz sadece biraz baskı o kadar
Zehra9393 Bana 38+3 te yaptı doktorum ve çok kötü deneyimdi baya acıma oldu normal doğum düşünüyorum dedim çatı muayenesi bu kadar acittiysa doğumu nasıl yapacağım
Asdfgh122 Zehra9393 bende bugün oldum asla böyle bi acı beklemiyordum mahvoldum resmen bu acıya dayanamazken doğuma nasıl dayanıcaz ya 😁
Cansscans cakethesel yok valla hiç tetiklemiyor erken doğum riskinden dolayı 30. Haftada başlandı acilmam varmi diye sancilarim vardı çünkü smdi 39 haftaligim hala gelmedi yatış da yapmıştım gunde 4 5 kez çatı muayenesi olmama rağmen gram acilmam yok bence yapıya bağlı o ya
iskhilal Cansyy 36+4de yaptı doktorum aklımda hep vardı acaba çatım dar mı vs diye. 10 saniye sürdü acı hissetmedim baskı hissettim sadece. çatın normal doğuma uygun dedi en azından rahatladım o stresten çıktım lekelenme olabilir dedi ama olmadı şuan 37+1im