minkmom_25 DidemY ama zaten aşıları bebeği hissetmeye başlayınca yaptırın diyorlar diye okumuştum çok acele etmeyin
Ozgekiz DidemY tam 4 kez kan uyuşmazlığı için oldum. Tetanozum vardı zaten, düzenli olarak yaptırırım
Ozgekiz DidemY korkulacak bir durum değil aslında 😊 doktorlar anne ve bebek için en güzelini düşünüyorlar her zaman
anneoluyorumm13 DidemY 22. Haftada tetanoz oldum doktorum başka alı önermedi ama önerirse mutlaka olurum Dipnot: Tetanoz kolumu çok acıttı 😔
anneoluyorumm13 DidemY bende çok korkuyorum aşı acıtmıyor ilk başta o bakımdan biraz motive edebilirim seni 5 saniye sürüyor 😁😁 bir yarım saat sonra benim koluma sopayla vurulmuş gibi oldu 3 gün sürdü sanırım sonra hafifledi geçti 😁