Ben 28. Haftama geçerken tek doz Tetanoz oldum. 30a kadar olunabiliyormuş sanırım ama tek doz bir sene geçerlilik sağlıyormuş, ben 2.dozu hamilelik sonrasına bırakıcam bu yeterli gelir doğuma kadar dediler. 2 gün kolum kalkmadı maalesef biraz zor iyileşti 🥲