raziyebal_16 23 hastalığım hala bebeğimin cinsiyetini öğrenemedim bebek kendimi göstermiyor etrafimdakilerde kız bebek ondan göstermiyor diyorlar bu durumu yaşayanlar varmi
Eymennn1 raziyebal_16 daha onceki hamileliligimde 25 haftaya kadar kendini gostermeyen bebegimin erkek olduğunu öğrenmiştim bende o bazen tutmuyor ya
Serrasmsk raziyebal_16 erkek benim belirtileri söyleyeyim belki vardır fikir olur Karnım hep alttaydi ve göbek deliğinden altta çizgi var ful olursa kiz derler benim altta Yüzümde sivilce dahi çıkmıyor Kesesi hilal şeklinde Mide bulantısı olmadı hiç Hep tatlı istiyor canım
Ebru_ebru raziyebal_16 Anladım sağlıkla kucağınıza alın ☺️ama bazen erkekte kapatıyor bacak arasını ☺️
YavruKurtveAnnesi raziyebal_16 ya yanlış anlamayin ama ben oyle diyenlere çok gülüyorum😆 el kadar bebiş kendinin cinsiyetini biliyor mu ki utanıyor diyorum. İnşallah hemen öğrenirsiniz yoksa doğumda artikk🌸
Eymennn1 raziyebal_16 tabi oda olabilir kuzum ama benim öyle oldu hata banada herkes kızdır dedi ve sonunda erkek olduğunu öğrendik hepsi aynı olmaz belki gercekden seninki öyledir rabbim gönlünden geçeni nasip etsin inşallah
raziyebal_16 Serrasmsk benimde belirtilerim aynı sekil hatta yüzü.m güzelleşti bakalım ya sadece öğrenmek istiyorum artik
Basakparlar Serrasmsk benimde erkek kesem yuvarlak karnım üstten sivri belirtiler kişiden kişiye değişiyor ve çizgim hiç yok
Serrasmsk raziyebal_16 çizgi olayına inanıyorum en çok çünkü 2 yılda çok kişi hamile kaldı çevremde inşallah gosterir de sizde rahat edersiniz
nar_25 raziyebal_16 ben de 18 de öğrendim hatta öğrenemedim doktor 20 dakika durmadan baktı en sonunda erkek olsa illa ki belli olurdu dedi😂 20 de gittik kız olduğunu öğrendik