Yolcu_26 kötü düşünme canim benimde 2 sezeryan olacak ama ilk bebeğimi kaybettiğim için evde bırakacağım bi bebek yok o yüzden biraz rahatim açıkçası bide neden o kadar geç tarihe veridi günü biz önce bayramdan önce düşündük sonra vazgeçtim bayramdan sonra hemen doğuma alacak beni çarş çarşamba günü tarih kesinleşir nasipse inşallah 🥹