DENIZ_55 merhaba sezeryan olacak benim 3. Gebeligim ayın 16 sına gün verdi nisanın zor geçiyor gün geldikçe korkuyorum o gün gelince ne yaparım bilmem yatamıyorum yan dönemiyorum uyku yok hep bisey olur mu korkusu bide oğlum var onu bırakıp nasıl sezeryana gireceğim bilmiyorum sizin nasıl