Talentedmom
Evet o doğru olabilir.
Ancak hanımefendinin söylediģi gibi Esila/Asila/Esile “sabah akşam Rabbinin adını an” anlamına gelmez. Tüm ayetin anlamı o, Esila kelimesinin değil. Böyle bilgi kirliliģi yüzünden 10 sene önce Esila bir anda çok popüler olmuştu, halbuki öyle ahım şahım bir anlamı yok