Bebekmert
İsmin gerçek anlamını bilmeden koymak ayrı bi durum. Evet, o zaman niyet önemlidir.
Ama ismin gerçek anlamını bile bile inat edip evladımıza koymak doğru değil. Önemli olan niyettir demek çok kolay bir kaçış yolu. O halde (tövbe tövbe) Şeytan diye de isim koyalım çocuğumuza madem önemli olan niyet. Yanına Ayșe, Zeynep gibi dini bir isim koyunca da bir şey değişmiyor ki.