miroscumm Prilam ictikten 1 saat sonra istifra ettim bilgisi olan var mi yeniden içebilir miyim yoksa etki etmiş midir acaba
newmommmyy2 miroscumm ben böyle olduğunda içmiyordum canım ama ertesi gün kötü oluyordum sabah içiyordum o yüzden
SuEr_Tu1512 miroscumm Kızlar benim kusmam ve bulantım yok. Ama doktor Banada prilam yazmış kullanmalı mıyım??
S1nbkr Benimde başıma geldi sadece prilam değil bulantı döneminde ilaç içerken çok kez kustum ama tekrar içmedim hiç nolur nolmaz diye
newmommmyy2 miroscumm bendede etki etmiyordu valla 🥲 ama yinede bir umut içiyordum işe yarar belki diye akşam eşim gelince acile gidip serum vurduruyordum böyle günlerde anca öyle düzelebiliyordum
S1nbkr miroscumm ben içsemde pek faydasını göremedim tuzlu çubuk aldım koliyle gerçekten o olmasa nabardım 😅 öyle destekleyebilirsiniz
mrp2023 miroscumm ben sabah 1 akşam 1 içiyordum öyle denediniz mi sabahları oluyordu genelde mide bulantım zaten
miroscumm mrp2023 hic denemedim ya doktor yatmadan 2 tane dedi diye oyle iciyordum benim gün boyu cok siddetli oluyor da ilac bir tık bastırıyor ama cok etki etmiyor yine 😔
miroscumm S1nbkr hicbir şey fayda etmiyor su bile içemiyorum resmen ilk hamileliğimde de 9 ay sürdü bulantı kusmam bundada öyle olucak sanırım 😔