EsoMom_ Mucizeebeybi Minik_04 Eda42_ Kivircikannee mrserdogan12_ gizem_esmr Kan verdimmmm 119.58 cıktıııı sonucum içm ferahladı önceki sonucum 31.81 di
Eda42_ EsoMom_ Ahh ahh dedik sana hemde çok güzel çıkmış hadi için rahatlar artık inşallah sağlıkla devam eder gebeliğin de bundan sonra herşey yolunda gitsin ☺️☺️. Amin amin 🤲🏻🤲🏻🤰🏻🤰🏻🤲🏻🤲🏻
Mucizeebeybi EsoMom_ oh maşallah maşallah🥰 boşuna stres yarattın kendine 2 gün sonra tekrar kan testi ver canım ondan sonra da 10 gün sonra kese görmeye git 🤗
EsoMom_ Mucizeebeybi doktorumla konuştum haftaya cumartesi gününe randevu al randevular dolmadan gel dedi 🥰🥰
Minik_04 EsoMom_ çok şükür inşallah sağlikli bir gebelik geçirip sağlikla alirsin kucağina bebeğini🤲🥰bizede dua et lutfen🥺❤️
EsoMom_ Minik_04 tabiki ederim inşallah tüm isteyen herkes anneliği tatsın 🥰🥰🥰🥰insallah bu sefer kucağıma alırım 🥰🥰🥰🥰
EsoMom_ nuraymommy ömür yetmez ya be ben bile erken öğrendim deli gibi meraktayım adet olcak mıyım degerim yükselecek mi diye düşünmeler yiyor adamı🥰🥰