Mucizeebeybi EsoMom_ kan ver canım 3 kere 2 gün arayla en iyi öyle anlarsın sağlıklı gebelik olduğunu
EsoMom_ Glsmshn dimi adet olcsm diye çıkıyor aklım yerinden sanki bide rahatsızım o da etkiler tutunamaz diye korkuyorum biraz
EsoMom_ Kivircikannee Minik_04 Mucizeebeybi dün yaptığım buydu https://mutluresim.com/image/IMG-7810.18ADzP dünkine göre açılmış rengi sanki iki tane birden yaptım bugün https://mutluresim.com/image/IMG-7828.18ljDz
gizem_esmr EsoMom_ baya baya gorunuyor ama bence o zaman kanla takip et canim kafan rahat olsun boyle insan stres yapiyor🩷
Minik_04 EsoMom_ bence daha fazla yapmana gerek yok kendini boyle strese sokarsin kan testi vermeye çalış ordan kontrol et😊
Eda42_ EsoMom_ Önceki teste göre yine koyu canım inşallah bugün de beta artışını takip et sonrasında daha iyi olursun inşallah
EsoMom_ Mucizeebeybi Minik_04 Eda42_ Kivircikannee mrserdogan12_ gizem_esmr Kan verdimmmm 119.58 cıktıııı sonucum içm ferahladı önceki sonucum 31.81 di
mrserdogan12_ EsoMom_ öğlen yaptığınız testle akşam yaptığınız test tabiki silik çıkar akşama kadar sıvo tüketimi çoğalıyor idrar açılıyor sabah tekrar yapın aynı koyulukta görebilirsiniz ☺
EsoMom_ mrserdogan12_ son attıklarımda dün sabah yaptıgım Ve bu sabah yaptığım var İki tane birden yaptım biri koyu biri silik cıktı anlaşamadım
Mucizeebeybi EsoMom_ canım aynı marka test olsa ve aynı anda yapsan bile ikisi farklı çıkabilir bu çok normal. Kan testin ne çıktı sonuç o önemli inşallah kat kat artış olmuştur