Sinosanneoluyor2025 Dilekylmaz Dilekylmaz 13+4 bizde MAAŞALLAH SUBHANALLAH 🤲🏻🥰🧿 ultrasonda sizin de karnınıza çok bastırılıyor mı kızlar ? Cinsiyet tahmin etti ama 4 nisanda randevum 2 haftada bir çapriyor , o zaman söyleyebilirim büyük ihtimal dedi cnm
Dilekylmaz Sinosanneoluyor2025 Sinosanneoluyor2025 sağlıkla gelsinler inşallah bastırmıyorlar o kadar
Sinosanneoluyor2025 Dilekylmaz ay cinsiyeti görmek için baya bastırdı doktor sinir oldum . Ben merak etmiyorum dedim ama peribatolog diye çok dikkat ediyoruz her şeye
tahamommy Dilekylmaz ben 12+5 te gittim nt 2.1 çıktı burun kemiğini ölçmedi ya sadece var dedi 🥲 siz kaçıncı haftada gittiniz 1 gün bile çok önemli ölçümlerde
tahamommy Dilekylmaz 29 yaşındayım 4. Gebelik diğerleri sağlıksızdı, kan sulandırıcı kullanıyorum hep tedirgenim inşallah sağlıkla kucağıma alırım
Dilekylmaz tahamommy aaa bende 29 3 kimyasal yaşadım bu 4 inşallah sağlıkla kucağımıza alalım ben de kan sulandırıcı iğne ve hap kullanıyorum
YenianneA kandan bakılıyor evet, kan veriyorsunuz sadece. Benim ikili testim riskli çıkınca doktor yaptırmamı istedi