Nurellaaaaaaa1212 iki haftadır Sürünüyorum 🥹 gece ikiydi, boğazımin agrisindan uyandım her gece olduğu gibi. Kalkıp tatlı yedim, ılık su içtim yattım. İki haftadır annemlerde kalıyorum, iyileşeyim diye ama şu boğaz ağrısı geçmedi bir türlü. Bu akşam evime geçip oradan iki günlüğüne kaynanaya geçeceğim. Doktoruma sordum, bir şey yapamayız hamilesin dedi 😪 ilaçsız iyileşmeye çalışıyorum…
Doğurayim, emzirme serüveni bitsin, ilk isim sinüzit ameliyatı olmak inşallah