Bornin2025 Kızlar kaçımcı haftada hazırlıklara başladınız. Kıyafet yıkamaya ne zqman başlanmalı tecrübeli anneler ne dersiniz. Taze anneler siz ne zaman yıkayacaksınız . Bavul hazırlığı ne durumda 🩵🙏🏻
Zeyno_01 Bornin2025 ilk gebeliğim de 30cu haftada herşeyim hazırdı valiz alıp çıkma pozisyonundaydı şimdi ikinci gebeliğim 31 haftadayız kendi eksiklerim dışında hazır sayılır bayramdan önce hazırlayıp koyucam tek temizlik kalıyor ☺️
Canan1991 Bornin2025 24+1 haftalık olduk kıyafetleri falan aldım herşeyini gaza gelip isimli hastane çıkışı dahi aldım sadece yıkanıp ütülenmesi kaldı onu da bu bayram sonrası yıkayıp ütüleyip yerine koyucam sonra ufaktan valizi hazırlayacağım Haziranda doğar dediler hazır olsun dediler
Sara_halil_0101 Bornin2025 33+2 ve daha hiç bişey hazır değil bayramdan önce başlayacam inşallah hazırlamaya
-KbrElms18- Zeyno_01 ben de 27 haftalık gebeyim kime sorsam çok erken diyor 🙄 ne kıyafet ne temizlik henüz başlamadım 🙂↕️
Nesrnn 31+4 haftalıgım suanda sadece utuleyip cantasını hazırlamak kaldı her ihtimale karsı sımdıden zorlanıyorum
Tugbaaaaaa-32 Balbebek012 bende 34.haftadayım herşeyimiz hazır artık miniğimizin sağlıkla gelmesini bekliyoruz ☺️
Bornin2025 Sara_halil_0101 bende 30 dayım geç kalmış gibi hissediyordum 🥲 dolap yaptırıyoruz onu bekliyorum evde iş çoook
Edafmo Bornin2025 ilk hamileliğimde 28 de başlamıştım yıkama ütüleme dolaba yerleştirme valiz hazırlama derken 32 ye kadar oyalanmıştım. Şimdi 28+2yim ama eksikler var hala ve çok üşeniyorum 😂
Sanem-a 33+1 iz bizde 😊alısveriş konusu tamam ama yıka a ütüleme yerleştirme çanta hazırlıgı henüz yapmadım haftasonu başlamayı düşünüyorum artık erteledikce erteliyorum cünkü zor oluyor😕
Nesrnn Bornin2025 evet hıssedılmeyecek gıbı degil cunku yururken zorluk çekiyorum karnım asası inmiş gıbı ve bel ağrısı bu sebepten. Bır yerden kalkarken bıle zorlanıyorum
irmak12345 Bornin2025 35 e yeni girdim 33 de her şeyini yıkayıp ütüledim hemşireye vereceğim kıyafetlerini ve kendi pijamalarımı organizerlere koydum gerisi yok 😂 önümüzdeki hafta çantayı tamamen hazırlarım diye düşünüyorum bayramdan önce hallolmuş olur 🤭
Yogurtlupilav Bornin2025 30dayım baya eksiğim var, aldıklarımı da yıkayıp ütülemedim daha. 32de izne çıkıcam inşallah o zaman yapacağım. Ennn çok lohusa geceliği/pijaması nda zorlandım ya bulamıyorum içime sinen birşey.. ayy birde anne bebek çantası..
Bornin2025 Yogurtlupilav ben de hastane takımı yaptırdım artık çünkü hazır ve güzel birşey bulamadım ki erkek bebek olunca daha zor oluyo🥲
Dijo Ben 30. Haftaya doğru hazırlamaya başladım. Liste yaptık aldıklarımızı yıka ütüle yerleştir derken 34. HaftadayıZ her şey hazır elhamdülillah. Bi kapı süsü yapcam o kaldı. Çantalarımız köşede duruyor. Allah herkese kolaylık versin🥰