Marsmelow Bihterziyangil özellikle dua edicem inşallah rabbim senden güzel haberler almayı nasip etsin.
Marsmelow 9876 11 Marttı benim de 9. Gün 164 çıktı. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥰🥰🥰 Tabi ne çok emek ne çok dua var bu süreçlerde. Her bekleyiş zor. Rabbim güzel haberler nasip etsin çok az kalmış sizin de. Bakalım tek mi çift mi olacak şimdi tatlı heyecanlar.
9876 Marsmelow beklemek çok zor ve yıpratıcı ve daha başlangıç sanırım 3 aya kadr rahat yok sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin Allah 🙏🌸
atlasasya Marsmelow tebrikler Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😍🙏🏻 ben de hazırlık sürecindeyim bugün transfer günüm belli oldu, 25 martta çok heyecanlıyım ♥️ 2 dondurulmuş embriyom var bakalım.
Mavigozboncuk Marsmelow bende tüp bebek ile hamileyim uzun ve zorlu yolculukta 36+3 teyiz çok şükür inşallah sağlıkla kolaylıkla kucağımıza alırız hep pozitif düşün bende 9. Gün kan vermiştim şimdi kızımı kucağıma alacağım günü bekliyorum çok güzel bir duygu Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🥰
Marsmelow Mavigozboncuk ah ne güzel maşallah 🧿 Rabbim hepimize, tüm bekleyenlere, nasip etsin evladımızı kucağımıza almayı.
Yektek22 Marsmelow çok sevindim seni takip ediyordum postunu görünce inan çok heyecanlandım. Allah kucağına almayı nasip etsin İkinci adeti bekliyorum ben de Nisan da olacak inşallah ismimle Sena diye dua eder misin bana da 🙏
Marsmelow Yektek22 Şimdi seccademe geçip şükür ve dua etmeye niyet etmiştim. Sana da en içten dua edicem isminle. Rabbim en yakın zamanda evladına kavuşmayı nasip etsin. 🙏🏻🌷 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
mrserdogan12_ Marsmelow benimde 4 günüm bugün karın altımda agrım var biraz fazla ayakta durunca oluyor normal mi sizde nasıldı
Marsmelow mrserdogan12_ benim de öyle şuan. 4. Gün de böyle kasık ağrım olmuştu. Ayağa kalkınca daha çok hissediyorum. 🙏🏻 Rabbim güzel sonuçlar almayı nasip etsin
mrserdogan12_ Marsmelow inşallah çok sabırsızlanıyorum bizi mutlu edicek hayırlı sonuçlar göstersin rabbim
Marsmelow atlasasya Mart ayı hayırlı uğurlu bir ay, güzel bir başlangıç tarihi olmuş. 🥰Evet çok heyecanlı bir süreç, embriyoların rahminize koyulduğu anı görüyorsunuz. Allah Gebelik haberini de alıp taçlandırsın heyecanınızı.
atlasasya Marsmelow yaa evet görmeyi çok isterim 🥰inşallah tüm bekleyenlere hayırlı haberler gelsin 🌸 inanılmaz bi süreç inşallah pozitif haberi verdiğim günleri görelim 🙏🏻
Nckl Marsmelow çok sevindiiim Allah sağlıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin 😍😍😍 Allah kimseye evlat aratmasın, ben de tüp bebek sonucu gebeyim nasipse doğum yakın en büyük duam bu ❤️🔥
Marsmelow Nckl Allah razı olsun çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için Size de sağlıkla evladınızı kucağınıza almayı nasip etsin. 💕💕🌷