Sonuç 2 saate çıkacakmış. Mail atmalarını istemedim hastane yakın, gidip sonucu alıcaz.
2 güzel embriyo transfer edilmişti herşey de yolundaydı. Bugün regl belirtileri artıp göğüs ağrım azaldı çok ağladım yine negatif olacak diye. Geceyi böyle geçiremeyeceğim dedim gidip kan verdik.
Dualarınızı istiyorum 🙏🏻🌷🌷