Nur287 39+5 im bugün randevum var benim de ne sancı çıkıyor , ne açılma var, ne de kanala indi. O kadar yoruldum ki pazartesiye suni ya sezeryan başlatsın istiyorum bayram risk gözüküyor gözüme doktorlar izinde oluyor.Eşimin de babalık izni bayramla karışmış oluyor. Hakkımızda hayırlısı umarım sabah güzel haberler alırım doktordan