yourpariah öncelikle geçmiş olsun. dış gebelik geçirdiğimde doktorum direkt anlamıştı, adet gecikmesinden 2 gün sonra beta 35 çıktı 48 saat sonra 69 çıktı. O ara benim karnımda aşırı şişkinlik ağrı başladı 2 gün sonra da kahverengi akıntım geldi. Sonrasında doktora gittim tahlilde beta değerimin düzenli artmadığı görüldü. Kese vs de yoktu. Kanama devam ederse geri gel dedi tekrar gittim beta değeri 90 da kaldı. Şişkinlik vs de olunca dış gebelik geçiriyorsun kimyasal gebelik değil dedi. Böyle durumlarda Metotreksat yapıldığını söyledi. Vücudun atacağını, atmadığı durumlarda da kürtaj yapıldığını söyledi. Sağlıklı bir gebelik olmadığının farkındaydım. İlaç yapıldıktan sonra belirli aralıklarla beta baktırdım değer (0 a kadar) düşmüştü.