Arkadaşlar merhaba. Bir şey danışacağım. Burda 1 ay boyunca yaptığım ovulasyonu paylaştım her günümü değerlendirdim nerdeyse. Ve regliden çok önce kasık ağrısı gögüs hassasiyeti gibi belirtiler ilk kez yaşadım. Bugün bat günümdü ve şuan leke geldi. Ama normalde günümde olmam hep ileri atar 1 hafta ya da 5 gün. Böyle olup daha sonra hamile kaldığını öğrenen varmı? Yerleşme kanaması mı anlamıyorum çünkü.