Hanfak istanbul3455 bilgehan koyabilirsiniz, babamın kuzeninin adı ve erkek yani 😆 kız ismi diyenlere bakmayın
Ayse3434ay istanbul3455 bilgen de çok güzel bilge kız ısmı daha çok kullanılıyor bılgen dusunebılırsın
bereninannesi__ istanbul3455 bilge unisex bence. Kız da erkek de tanıdığım var. Ben kıza daha çok yakıştırıyorum. Ama erkekte yanına isimle de güzel oluyor.
ibcmom istanbul3455 cok tatlı bi isim bence. bilge bende zeki kızı anımsatıyor. sanki adı bilge olanın salak olma ihtimali 0 gibi 😂
Ananim istanbul3455 bilge ismi bana daha çok kız gibi geliyor ama hem kız hem erkekte kullanılıyor. Ve şahsi görüşüm ise muhteşem bir isim tercihi olması. Ciddi anlamda çok beğeniyorum☺️