istanbul3455 kızımın adını bilge koymayı düşünüyoruz. Genellikle kız ismi olarak denk geldim ben çevremde. Başlangıçta erkek denmişti çocuğuma sonra kız denildi, eşimle aramızda artık erkek de olsa bilge koyarız diye geçti muhabbeti. Unisex bi isim bence erkeğe koyulsa da sırıtmaz ama dediğim gibi çevremde kız ismi olarak denk geldim hep bizde o niyetle koyacağız