Gg5348 Asu_moi hahah valla olmak zor bence ben sezaryen olmuştum 3. Ayda oldum ilk günlerde dikişlerimde ağrıdı bide sanki sütümüde etkiliyor bilemiyorum 🙈
Gg5348 Asu_moi regl bitince daha iyi oluyor ama regl sürecinde azalıyor yalnız değilmişim ben de bana öyle geliyor zannetmiştim
Nazsuuu Asu_moi ödem varsa maydanoz suyu iyi gelir bide adeti sokturuyo bende 12 gündür adetim ilk reglm 4 buçuk ay önce doğum yaptm
Berivanlina21 deletedmom43191 dün gittim eczaneden almaya vermediler bana 😢 napsam maydanoz suyu mu içsem acaba
Aylaa123 Berivanlina21 ben doktora gittim bir seneye kadar normal dedi bana olmayadabilirsin düzensizde olur zamanla düzene girer dedi
Parinas Asu_moi Bende iki doğumumda da 41nci gün adet oldum programlanmış gibi. Doğum kilomun hepsi gitmişti zaten onda fark olmadı ama şişkinliğe faydası oldu. Bu süreç uzadıkça vücuttaki ödem de artabilir illa ki