Yzey Kansızlık için en iyi yükselten ilaç hangisi sizce kızlar. Ocean yukseltmemis hiç degerlerimi ferritin 3 çok düşük. Serumla taktırmak istemedim
Sjsjgshsjsjsj Yzey ilaçtan ziyade pekmez ye canım. Hergün pekmez yiyip ilacıda kullanırsan etkisi olur. Şekerin falan yoksa tabii 🤗
staRmama Yzey fertamir kullanmıştım ben doktor da piyasadaki en iyi ilaç falan demişti hem kabızlık yapmıyor hemde suya katılıp içiliyor tadı da güzel
Eminegzel Yzey nbt endofer kullanıyorum. Yakında doğumum var. Bu süreçte hiç kabız olmadım genelde demir ilaçları kabız yapar. Değerlerimde çok iyiydi. İsterseniz bı bakıp araştırabilirsiniz.
Yzey Sjsjgshsjsjsj çok çok düşük ya dizlerim titriyor resmen kansizliktan🥲 tahin pekmez denicem canım
Happyka Sjsjgshsjsjsj sade pekmez yesem iyi gelir mi? Demir ilacımı içemiyorum, kontrole bir ay var daha
Hennademet Banada doktorum solgarın emilimi daha iyi demişti, bütçen varsa solgar al demişti bende onu kullanıyorum. Benımde demir 8 ve hep halsızım yorgunum 6. Ayımdayım ve daha yeni kullanmaya basladım bulantılarımdan dolayı
Pink29 Hennademet meehaba kaçıncı haftada aldınız acaba 10.haftadayım doktorum ferrum yazmıştı ama o bende yan etkı yaptığı ıcın dırek solgar aldım eczacıdan doktoruma da sormadım henüz ferrum yerıne solgar aldım bebeğe zararı olmaz demı
Mother123 Happyka pekmezi sulandırip iç ilaçları eksik etme ama bebiş senden alıyor vitamini ,baňa bazı demir ilaclari dokunmustu isim vermek doğru olmuyor
Nisa58Sivas Yzey Bende Hersey denedim ama malesef benimde düşük çıkıyor hiç bir ilacı kabuk etmiyor vücudum Pekmezler üzümler hersey yedim içtim ama yükselmiyor Son çare Serumdan verecekler Bayramdan sonra Allah nasip eylerse 🌸🤲
ctctct Yzey feramat ve üzüm pekmezi. ikisini de mümkünse c vitamini içeren bir şeyle birlikte almak. pekmezin üzerine limon sıkıp içmek gibi
Kubra_811 Yzey bana terdyferon vermişti doktor ama çok kabızlık yaptı mahvoldum değiştirilmesini söyleyince de ocean Verdi ondan memnundum ama kan değerlerimde hiçbir şekilde artış olmadı. Ve bunu bilmeden ikinci kutuyu aldım daha yeni o da bitsin değiştirmeyi düşünüyorum
anneolmakneguzel_ Yzey venatura markası, tertemiz içerik 9dan 13e cıktı ben şok. Lipozomal demir+C hergun bitane alıyorum doktorum onaylı
anneolmakneguzel_ Yzey tek bir vitamin o, içeriği demir +c. Bugun kan tahili verdim tekrardan demir 87, hemoglobine 12,5. Benim icin mucize. Demirim 7 bile gördü, vucudum şok 😂 hiç fire vermeden her sabah alıyorum ama
Selim_Alparslan Yzey pekmez ve limon duydum hiç denemedim ama burda birisi öyle yapmış demiri tavan yapmış oyle yazmisti. Bende her gün 1 tatli kasigi keçiboynuzu ozu yiyorum. Demir vitamini kullanmıyorum.