Melike3506 dilarakocc bu sabah awox yaptım negatif. Dünkü test days doctordu ya yalancı çıkardı ya da kuruma yaptı
Melike3506 momof3 bugün 5. Günü lekenmenin hep 2-3 güne regle dönüyordu. Benim için umut anca reglim gecikirse olur. Şuan pek umutlu değilim
momof3 Melike3506 Days doctor artı med gibi yalancı pozitif ihtimali çok yüksek maalesef ama sizin hamilelik olma ihtimali de var bence
DuruDefne_mommy Melike3506 benimde bat 25 awox yaptım negatif çıktı acaba erken mi ya 13 mart yumurtlama 14 mart çatlama oldu çok mi erken yaptım testi ama adete 4 gün var olsa çıkmaz miydi
momof3 Melike3506 Gakiba benim de nagatif 🥲 çok moralim bozuldu suan.Predictor yaptım nerdeyse gözükmüyor çizgi olsa netleşirdi çoktan
momof3 Melike3506 flash ile görünüyor.Az önce de awox yaptım yine yok gibi yaa aşırı moralim bozuldu suan
Melike3506 DuruDefne_mommy çatlama gününden 13-14 gün sonra çıkıyor diyorlar senin için daha erken olabilir. Ben ovulasyon testi yapmıyorum o yüzden gününü bilmiyorum belki benim için de erken olabilir
momof3 Melike3506 25’i bat.Ama erken yumurtlama oldu erken de olabilir bilmiyorum yaa çok üzgünüm 3 gün önce yaptıklarım bariz pozitifti net çizgi görürüm diye düşünmüştüm 🥲 Az önce tekrarladım testi negatif
Melike3506 DuruDefne_mommy erken diye düşünüyodum bence ya bat günü yap daha bekleyebilirsen gecikince de yapabilirsin
Melike3506 momof3 onlar yalancı pozitifmiş demek ki hayırlısı olsun inşallah önümüzdw ki ay pozitifi görürüz 🤲🏻