Melike3506 Girlinthesun awox test gelcek bugün kargoda gelince yapsam çıkarır mı yoksa ilk idrar mı olması gerek
momof3 Melike3506 ben de Awox sipariş verdim bat tarihimiz aynıymış yarın sabah yapşcam ben de awoxla inşallah ikimiz de pozitifi görürüz 🥰
Melike3506 Birbebisannesi çok güvenilir marka değil canım yalancı pozitif verdiği oluyor o yüzden güvenemiyorum. Awox marka test gelcek bugğn onla denicem tekrar
1tosbikannesi Melike3506 çizgi belli belirsiz var ama kuruma çizgisi gibi duruyor gününü bekleyip testi tekrarla canım varsa çıkar zaten 🌸
momof3 Melike3506 ben de gördüm çizgiyi canım inşallah vardır sabah ilk idrarla tekrarla baska marka kullanmanı öneririm ama ☺️Hadi hayırlısı bakalım güzel haberlerini bekliyoruz
Melike3506 momof3 bat gümümü bekleyim diyordum herkesde biraz daha bekle dedi ama belirsizlik stresse sokuyor beni tutamıcam kendimi sanırım yarınnyapcam bende en azında var mı yok mu belli olur awox da yalancı sonuç görmedim hiç burda
momof3 Melike3506 aynen Awox güvenilirmiş kuruma bile çıkarmıyormuş.Bence yarın sabah yapabiliriz zaten çok bir sey kalmadı geç döllenme olursa bilmiyorum ama görelim artık çift çizgi ya 😋
Melike3506 momof3 o zaman yarın teslerimizi yapıp gelelim buraya inşallah ikimizde çift çizgiyle geliriz 🌸
Melike3506 momof3 ben test yaptım koskoca bir negatif neyse ki alıştım artık negatif görmeye. Sen inşallah çift çizgi görürsün 🤲🏻
momof3 Melike3506 Hadi yaa üzüldüm canım,olsun hep bi umut var ♥️🥹 Ben daha yapmadım desem.Test dağıtıma çıkmış ama hala gelmedi sabahtan beri tutuyorum kendimi patlicam artık 😅
Melike3506 momof3 en zor kısmı beklemek zaten dün ben awoxlar geldiğinde bile hemen yapmamak için zor tuttum kendimi dedim sabah olsun yaparım daha doğru sonuç verir diye.
Melike3506 momof3 bakalım gecikcem mi ben. Gerçi daha regl belirtiletim de yok. Tam regl günümde de olabilirim. Bu kahverengi lekelenme kafamı çok karıştırdı bu kadar uzun sürmezdi hiç
momof3 Melike3506 Kahverengi leke mi oldu? Belki yerleşmedirrrr en kısa 3 saat en uzun 3-4 gün sürüyormuş yerleşme.Rengi de kahverengi ya da pembe oluyormuş 😊 Hadi bakalımm inşallah öyledir ins adet olmayız
momof3 Melike3506 Canım simdi gördüm 4 gün kahverengi akıntı olması regl başlangıcı gibi durmuyor sanki o regl başlangıcındaki lekelenmeler 1-2 gün sürüyor max. Sonra kırmızıya dönüyor.Hadi bakalımm umut var bence
Melike3506 momof3 bugün 5. Günü lekenmenin hep 2-3 güne regle dönüyordu. Benim için umut anca reglim gecikirse olur. Şuan pek umutlu değilim