Sedauykucu Merhaba anneler, 6 haftalık bulantıdan hiçbir şey yiyemiyorum 😔 siz bu durumda neler yapıyorsunuz mideyi rahatlatacak öneri var mı? İşin enteresan yanı ikinci hamileliğim ve oğlumda bu kadar bulantı çekmemiştim
RadyoaktifMom Sedauykucu 5+2 sata göre ama aşırı bulantı 2 gündür bende var kokular da karıştırıyor napcam bende bilmiyorum :( muz iyi gelir diyorlar
Mavi37 Sedauykucu sabah yataktan kalkmadan tuzlu cubuk kraker, sarı leblebı bıraz yıyıp sonra kalkın gun ıcındede tuketebılırsınız bende aynı yollardan gectım bana tek ıyı gelen oydu bıraz olsun yanı. Nanelı sekerde cok ıyı gelmıstı sureklı agzımda nanelı seker vardı birde muz. Eger mıdenız yanıyorsada tahınlı muz olabılır bunlar bana ıyı gelen seylerdi.
aybalasmom Sedauykucu benimki de aynı çok bulantım oluyor ama çıkarmıyorum çok şükür. Kahvaltı yapmadan bi elma ya da muz yiyorum, yemeye çalışıyorum. Kokusundan rahatsız olmadığım şeylerden yemeye başlıyorum, suyu en sona içiyorum maalesef su daha kötü ediyor.
tugces87 Sedauykucu nohut-pilav, simit-ayran, tost- ayran bunlar kusmama menüleri 🫠 nohut salçasız olacak. Hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor ben sonuna kadar devam edecek zannetmiştim. Bir ara çok artıyor 9-10. Haftalarda pik yapmıştı, sonra azalmıştı bende.
Canan_Ramadan Nursemom90 Bende 13 haftalık hamileyim bu benim 2 Hamileliğim Oğlum da hiç böyle olmamıştım bunda resmen dün hastane de 3 tane serum yedim hiç bir şey yiyemiyorum her 15-20 dakika arayla kusuyordum
idid9393 Ben de 8+1 im bugün ama 2 haftadır sabahları ve geceleri kusuyorum, yemek yemekte sorun yaşamıyorum ama su beni mahvediyor, 1-2 yudum içebiliyorum yavaşça, arkasından allak bullak midem ve çıkarıyorum
Sedauykucu Canan_Ramadan ayy konuyla alakasız neyi merak ettim. Cinsiyetini öğrendiniz mi 🤩 benim de ilki erkek ve böyle kusma bulantı yoktu bunda acaba kız mı cinsiyeti farklı mı ondan mı böyle çarptı beni diye böyle enteresan şeyler geliyor aklıma 🤣
Sedauykucu Canan_Ramadan çok çok geçmiş olsun bu arada Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin
Sedauykucu aybalasmom ben de günde 2-3 lt su içerim çok severim suyu ama aşırı bulantı yapıyor bende de su an
Sedauykucu S-nur1 ben ikinci hamileliğime de güvenerek ayy çok iyiyim hiç hamile gibi hissetmiyorum diye mutlu mutlu dolaşıyordum 🤣 ta ki su 6. Haftaya girdik 7 ye giriyoruz midem çok kötü kusma bulantı hiç geçmiyor ilkte böyle yapmamıştı
minismom Sedauykucu 7+3 2 3 gunden beri kusmalar basladı kendimi tutuyorum ama yok ilk hamileligimdede 7. Haftadan 14. Haftaya kadar cekmistim ne yediysem cıkarmıstım su bile icemiyodum buda aynı malesef hic biseyde rahatlatmıyo yarın kontrolum var hap isticem doktordan
S-nur1 Sedauykucu Ben de belirti olmayınca tedirgin oluyorum olmaması da bi dert olması ayrı bi sıkıntı 😂😂
Madam123 Sedauykucu cinsiyet kız olunca oluyormuş diye duydum benim ilk kızdi felaket kusuyordum doğurana kadar haplar hiçbir şey fayda etmedi şimdi 2.gebelik 7. Hafta bulantı tek tük var yok arası acaba cinsiyet etkileri mi
Nursemom90 Madam123 alakası olduğunu sanmıyorum yakın arkadaşım kusmaktan hastanelik oluyor erkek. Benim ilk bebeğim erkekti bu seferki kadar kötü değildim sadece koku hassasiyetim çoktu. Kusmuyordum. Bu sefer bulantılardan öğürmekten gözümü açamıyorum henüz öğrenmedim cinsiyet
ddefnos Sedauykucu 10.haftadan sonra azalıyor inşallah dizinde öyle olur ben uyandığım gibi kuru ekmek yiyordum o bastiriyordu çubuk krater ve beyaz leblebi iyi geliyor az ve sık yemek mideyi boş ya da çok dolu bırakmamak bana iyi gelen şeyler
beyzaakartal ddefnos ben hiç yiyemiyorum sabah leblebi ye dediler yedim kustum Kraker dediler kustum hiçbir şey iyi gelmedi