1ogrencianne bende de hep vardı, 3e 5e düştüğü zamanlarım bile oldu. Portakal ve limon sıkıp soğuksıkım keçiboynuzu özü içtikten sonra onu içiyorum c vitamini Demir emilimini hızlandırıyor diye. Kalsiyum da yavaşlatıyormuş ana öğünlerde falan yoğurt yemiyorum öyle dikkat etmeye çalişiyorum ama yine de böyle oluyor maalesef 😏