Kızlar çok olmuş yazalı ama benim adete göre 7+5 ama ultrason da 2 haftalık geri çıktı kese ve yolk saç var ve kesenin etrafında kanama varmış ilk gittiğim doktor kese küçük kanamada var düşer dedi kürtaj dedisonra devlete ve özele gittim progestan verdi doktor 2 hafta sonraya çağırdı ama hamile miyim değil miyim anlamadım siz bu süreci nasıl yaşadınız ve benim adetlerim düzensiz o yüzden emin olamıyor doktor uzun oldu kusura bakmayın