Deniz88 canım kötü düşünüp stres yapma. Benim de iki hafta geriden geliyodu doktorum adet tarihini daha sonra kesenin bebeğin boyutuna göre ayarladı. Kucağıma aldım çok şükür sorunsuz inşallah sen de sorunsuz kucağına alırsın . Geç döllenme sıkıntı olacak bişey değil ben adetten iki hafta sonra kan tahlili yaptırdığımda 85 di değerim. Şimdiden stres yapma kendine zehir etme inşallah duyarsın kalp atışını bebişinin