gokce_erva Geçen ay bende aynı durum yaşamıştım hatta bir prodoctor ve bir de ınnovıta nın testlerini yaptım ikisi de pozitif çıktı 2 gün lekelenme yaşadım 3 gün çok şiddetli bir ağrıyla uyandım regl olmuşum, doktora gittim ama gebelik durumu yokmuş malesef kimyasal gebelik geçirmişim herhalde, İnşallah hamileisndir dualarımız seninle lütfen bize de haber ver, heycanla bekliyorum, Allah’ım bize de nasip etsin🤲