Zeynep1401 55 kiloydum 166 boy L beden aldım sıkıydı göbeğiöde iz çıkarttı ki benim belim dümdüzdü doğumdan çıktığımda sezeryan göbeği falan bile yoktu ona rağmen iz yaptı ama önermem depend ilk gün için hasta bezi kesinlikle hastane verdi bana iyi ki vermişler aşırı rahat ve kolay depend çöp 2. gün kullandım ben sadece ve evde de kullanmadım çünkü dikiş yerini terletiyordu doktorum kullanmanı istemiyorum dedi