Andi Serenityyy1 zaten kontrolün varmış sancın varsa nst de çıkar ona göre şekillenir :) umarım sağlıkla hayırlı zamanda alırsın bebeğini kucağına ❤️😇
Serenityyy1 Andi kız yatırdılar yine ya 1 cm açılma varmış sancı çıkınca yatırdı😑😑 inşallah bu sefer doğurur cıkarım