Slm arkadaslar 😊suanda 36+6haftalik gebeyim doktorum bu hafta 37de gun belirlicek insallah 38de dogum gercekleşcek 🥰3.gebeliqim olduqu icin sezeryan olcak ilk ikiside oyleydi .neyse cok uzatmadan soruma gecim 3.sezeryan olacagim icin doktorum tuplerimi baglatmami önerdi zaten bende dusunuyorum ama daha eşimle konusmadim .cok şukur ki 2kizim var gelecek olanda erkek🥰yeter diye dusunuyorum rabbim isteyene versin .benim sorum ise sezeryanla birlikte tüplerini bağlatan oldumu sonraki sureç nasil oldu sizin için.çok agrilimi bu sureç biraz korkuyorum da😔bu arada yasim 30 3çocuk yeterli diye dusunuyorum 😊çok uzun oldu hakkinizi helal edin🥰