arbukerva sednc0 haklısınız, ben de öyle korka korka son ayıma geldim daha isim bulamadık 🙈 sizin aklınızdaki iki isim de akran zorbalığı yapılabilecek gibi değil bence 🥰
06Pembemavi80 arbukerva yok sadece işlem falan yapılması gerektiği yerde. Oğuz Kağan ğ diyorum ama olarak yazilmasin diye . Mesela Kaan koyarsaniz baskın soylersiniz sizde. 5 yaşında şuan sorun yaşamıyoruz öyle 💙