sednc0 erkek bebek ismi bulmak gerçekten zormuş, beni eşim sağ olsun sonunda pes ettirdi. İki isimden birini mutlaka istiyorum dedi. Sen de yanına bir isim koy diyor fakat ben de iki isim koymak istemiyorum. Napalım mecbur eşimin istediğinden birini seçicem, ama Kutay’a ısınıyorum gibi yorumlardan 🧡🥰 sizin de hangisini koyarsanız koyun adıyla yaşasın 🥹