NNSKA  Adetime 6 gün var son adet başlangıç 22 şubat sizce hamilemiyim 🥹
NNSKA Dlkkdr6431 gecen 2 ay önce adetim 3 gün gecikmişti ve test yaptigimda böyle silik çıkmıştı ertesi günü adet olmuştum ama şu an adetime altı gün var ve çok korkuyorum yarın kan vermeye gideceğim ve betam da çıkar mı
Gulsahs hamilesin hayırlı olsun canım ama bazı testlerde yanılma olabiliyor yarın sabah kan testi ver netleşsin☺️
Edasude NNSKA nasıl oldu böyle bişey 😳 hem adet gecikmesi hem test pozitif insan umutlanmasında ne yapsın, çok şaşırdım. Demekki olabiliyor. Neye güveneceğimizi şaşırdık
NNSKA Selenavci63 Şu an hamileysen eğer Allah sağlıklı doğurmayı ve büyütmeyi nasip etsin canım benim
Selenavci63 NNSKA amin canım benim 5+3 olduk bugün hepimizin inşallah en güzel şekilde kolaylıkla geçirelim süreçlerimizi 💖
Hhh03 NNSKA Ay Allah razı olsun canım içimi cız ettirdin🥹 Rabbim tüm isteyenlere nasip etsin inşallah sende sağlıkla kolaylıkla miniğini kucağna al inşallah kan ver güzel haberlerini bekliyorum 🫶🏼
NNSKA Dlkkdr6431 adetim de hiç ilişki olmadı ki canım benim âdetin bittikten üç gün sonra ilişkiye başladık ovülasyon günlerinde bayağı üzerinde durduk son adet başlangıcından bugüne 25 gün geçmiş o yüzden test yaptım
Nurellaaaaaaa1212 Selenavci63 ben de hiç yok kuzum ya az bi göğüs hassasiyeti var bir de fazlaca akıntı o kadar